четвъртък, 16 май 2013 г.

Здравейте деца на светлината


Здравейте деца на светлината. Тези дни изкристализира една основна идея, която обмислях последните месеци. Имаше много пъти, когато сядах да пиша разочарован от нещата от живота. Други пъти пишех и споделях наистина важни истини, които премълчават или целенасочено ни манипулират с тях. Смятам за изключително важно и наложащо, човек да знае истините които се отнасят пряко и косвено за него. Неща като аерозолните отрови с които ни тровят целенасочено (Чемитрейлс); истината за ваксините; ГМО и Монсанто; тъмни илюминати и тяхните ложи, планове и ритуали; флуорирането на водата и безчет други злини, които ни причиняват. Да, това са истини, които трябва да знаем и хвала на хората, които ни запознават с тях. Но сега като се връщам назад в годините, когато нареждах „пъзелите” част по част, си спомням  колко вглъбен бях след като научавах истина след истина. Извънземни, масони, подземни градове, планове за световна война и геноцид, предсказания за настоящето и бъдещето, манипулации и конспирации, плана Омега и т.н и т.н. Всичко ме задълбаваше повече и повече в грозната картинка, която се откриваше пред мен. Има една много правилна сентенция: „Ако твърде дълго се взираш в пропастта, пропастта също почва да се взира в теб”. Бях паднал духом, бях объркан, бях отчаян. Толкова много лоши неща чух, видях и прочетох, че ми се замая главата. И говоря не за ден, или месец, а за години наред, черпех информацията, която намирах на всевъзможни места, но от достоверни източници. Да, имаше и много подвеждания и лъжливи думи, които още повече ме объркваха. Трябваше ми дълго време за да видя и осъзная, че истината не е едностранчива. Т.е както има нощ, така има и ден, както има лоши неща, така има и добри. Всичко в света, който човеците познаваме е двойнствено. Плюс и минус, право и криво, напред и назад. Запознах се от личен опит с добрите неща в живота. С други добри слова се запознах от учителите на човечеството. Като започна със спасителя Христос и продължа с Учителя Беинса Дуно, баба Ванга, Слава Севрюкова, Рудолф Щайнер, Шри Чинмой, Друнвало Мелхезедек и много други. Видях и осъзнах, че доброто в света е дори по – силно от злото, тъй като в много от случаите то играе ролята на сурогат на злото и го пречиства. Макар, че понякога и злото предизвиква добро или по – точно помага на човеците за осъзнаване и самонасочване към доброто. Истината е, че съм благодарен на много същества от видимия и невидимия свят за помощта, която ми оказаха, за да видя истината от двете и страни и да избера своята гледна точка и да определя своята роля в живота.
Зная, че има много хора, които ни помагат да осъзнаем лошите неща, които ни заобикалят. Зная как неуморно ни водят към прозрение истината за онези, които искат да ни отклонят от Божествения път, който е повелен за човечеството. Аз самия изобличавам всекидневно лъжите и заблудите, с които ни мамят. Но последните дни осъзнах, че е по – важно да давам „лекарството”, вместо за пореден път да поставям „диагнозата”. Да, зная колко е важно хората да се запознаят с изкуствените болести с които ни заразяват или с отровите, които слагат в храните ни, както и с лъжите около климатичните промени. Но мисля, че ще направя по – добро ако ви запознавам с решенията на проблемите. Така ще бъде по – лесно за тези, които вече гледат черногледо живота, заради наскоро научените истини, които една подир друга ги бият през лицето. За това няма да споделям подробности около чемитрейлс и как те предизвикват рак и токсикация на тялото ни, а ще споделя рецепти и методи за лекуване и детоксикация. Няма да ви занимавам със злодеянията на Монсанто, които тровят земята и телата ни, а ще ви представя методи за запазване на семената, за правилно отглеждане на култури, биодинамично земеделие и ред подобни. Нито ще ви давам статистика за лъжите около глобалното затопляне и манипулациите на петролните и енергийни компании, а ще ви представя методи как да ползваме онова, което природата ни дава безплатно. Слънчева енергия, вятърни и водни съоражения, които можем да имаме и да се възползваме от тях и какво ли още не.

Това определям като своя роля. Има достатъчно добри души, които ни пробуждат за да разпознаваме злото. Както и много други преди мен, така и аз избирам да ви показвам начина по който да се предпазим от злото. Това ми решение и това начинание е отговор – благодарност към онези, които ми помогнаха да се върна на правия път, след като дълго време се взирах в негативното от живота. Нека на свой ред аз дам своя принос към моите братя и сестри по лицето на земята. Помагай Господи в това ми начинание. Амин.

 

1 коментар:

margarita_rv каза...

Ще следя какво публикуваш, аз рядко те пропускам, но сега това на един дъх го изчетох. Обичам будните млади хора Роска и се гордея че те познавам.